A+ A A-

Kristen Tro

  • Published in

 

kyrk ok2

 

my story

Välkommen till Jesusbutikens nya hemsida

  • Published in

Välkommen till Jesusbutikens nya hemsida

Välkommen till den nya hemsidan för Jesusbutiken. Vi hoppas att du enkelt ska kunna

hitta vad du söker. Under rubrikerna kan du bläddra och se vårt mångfald av Biblar, NT och Bibeldelar.

Vi har nu  även utökat vårt utländska sortiment.

Samtidigt som vi kontinuerligt arbetar med att ta in nya språk, försöker vi fortsatt hålla låga priser -

så att Guds Ord kan komma ut till många människor.

 

Fortsätt att sprida evangeliet! 

Nyhet! Rumänska Jesus Biblar

  • Published in

Det kommer många invandrare från Rumäninen och vi är glada att vi har Rumänska Jesus Biblar med 32 sidor livsberättelse + hela Nya Testamentet. Passa på och köp in dom nu.

Här kan du beställa Rumänska Jesus Biblar.....

Kristen litteratur på världens olika språk.

  • Published in

Kristen litteratur på världens olika språk.

 

Välkommen till den internationella Jesusbutiken

 

Vi bygger ut vårt sortiment av Biblar och kristen evangelisationslitteratur

på världens olika språk. Titta in under fliken Biblar/ Internationella Biblar

Så kan du bläddra i vårt utbud. Vi arbetar konstant med att söka fler

språk och utgåvor till evangelisations vänliga priser. Hör gärna av dig till oss –

om det är något språk du saknar – så ska vi göra allt vi kan – för att få fram det

språk du söker.

 

 

Team Jesusbutiken

Utländskt material för evangelisation

  • Published in
traktaterNu är det äntligen här! Material för att nå alla internationella områden och personer i vårt land. Vi har material på de vanligaste invandrarspråken och kommer framöver även ta in fler och fler språk. Vi vill vara eran kompletta hjälp för evangelisation. Kika in här på alla nya artiklar som finns i lager idag.

Blandade Pocketbiblar

  • Published in

biblarNu erbjuder vi dig att köpa blandade pocketbiblar till ett fantastiskt pris. Välj mellan alla pocketbiblar och blanda som du själv vill. Kanske ska ni dela ut Biblar till konfirmander eller börja evangelisera på stan. Vi har det du behöver för att nå ut! Nu erbjuder vi dig att plocka ihop kartongen så som du vill ha den. Eftersom vi behöver bryta förpackningar osv så ligger priset något högre än om du köper flera av en sort.

Välj en sort i taget och lägg i Kundvagnen. Priset räknas om ju fler du lägger i totalt. För att läsa mer om varje produkt så gå till kategorin Pocketbiblar och där hittar du mer info.

Erbjudanden vi Mail

  • Published in
GIMG_7431enom att anmäla sig till vänster på sidan genom att fylla i sitt namn och mailadress, får man ta emot unika erbjudanden ifrån Jesusbutiken.se. Håll ögonen på inkorgen och kika efter nya erbjudende varje månad. Vi firar snart ett år med Jesusbutiken på internet och det vill vi fira med att ge dig olika erbjudanden.

Vi har idag mängdrabatter på flertalet av våra produkter för att underlätta för dig som vill dela med dig. Vill du beställa ett större antal av någon artikel där mängdpriser ej finns så begär offert via kontaktsidan.

Höstläsning för alla

  • Published in
Jesus__Ber__ttel_4ad599c47d630_120x120Gör som många andra runt om i landet,  ta ansvar för din arbetsplats, hyreshus eller pensionärsförening. Vi tycker det vore fantastiskt om varje hushåll fick en bibel. Tycker du också det, så var med och dela ut biblar nu under höstläsar veckorna. Vi rekommenderarJesusbibel för trappuppgången, kvinno/bibel för män för arbetsplatsen och jesus-berättelsen om messias för alla barn. 

Eva 2:a chansen, Skänninge

  • Published in

DSC01065

Tack för den snabba leveransen. Vi delar ut biblar och böcker lämpliga för evangelisation på vår loppis. Människor blir glada och förvånade över att få något gratis. Många frågar om de får ta flera ex för att ge vidare till släkt och vänner. Det är väldigt öppet och tas emot mycket tacksamt. Vi har även fått ge böcker till besöksgruppen på fängelset och till RIA. MVH Eva 2:a chansen, Skänninge

Var med och ge Guds ord till alla män på fars dag

  • Published in

bibelformanNu närmar sig fars dag 13 November och vad är bättre än att ge en Bibel till alla män. Köp "Bibel för män" till ett riktigt fars-dag pris här på jesusbutiken.se. Dela ut dem till alla män i er trappuppgång, i matbutiken eller på arbetet. En naturlig gåva på en dag där många ensamma män känner det extra jobbigt. Slå in den i ett fint omslagspapper eller skriv en personlig hälsning. Kolla med fler i din bönegrupp elelr församling om de också vill vara med och gör en ordentlig satsning för alla män som finns i er närhet.

Från 26:-/st

Många nya böcker på Jesusbutiken.se

  • Published in

enmanadkvarattlevaVad vore skönare än att nu när höstmörkret kryper sig på, krypa upp i soffan med en kopp te och en bra bok?

På Jesusbutiken.se har vi en mängd nya och aktuella böcker som inte bara underhåller utan även utmanar och uppmuntrar dig i ditt liv med Jesus.

Välj bland titlar som: ”Fatta rätt beslut”, ”Efter detta”, ”För upptagen för att inte be” och ”Redo för ett liv med mirakler”. 

Låt dig utmanas och inspireras. Kanske vore det skönt att ha julklappen färdig..?

Nu är den här!!

  • Published in

Bröllopsbibeln innehåller folkbibelns NT plus 128 sidor med starka, roliga och gripande vittnesbörd om äktenskap och familjeliv. där Gud har varit med.  Biblen riktar sig till de flesta åldersgrupper. Bröllopsbibeln är en perfekt gåva att ge bortsom minnesgåva till alla gäster på ett bröllop, till brudpar eller i samband med kvinnofrukost. En vacker Bibelutgåva.

 

Beställ här...

Snabbare leveranser!

  • Published in

frakt-2-5-dagarUnder vintern har vi haft tid att pressa våra leveranstider ordentligt. Genom att vi lagerför alla produkter i sortimentet så är tiden ifrån beställning till frakt endast något dygn. Det beror på vilken tid under dygnet beställningen sker och vilka volymer som ordern inefattar. Vanligtvis har produkterna lämnat vårt lager redan samma dag som beställningen sker.

Vi skickar med Posten och DHL beroende på den totala vikten. Vi kan idag garantera att du har produkterna som finns i lager efter senast 5 arbetsdagar. Vanligtvis 2 dagar.

Många nya artiklar i lager

  • Published in

svart cabra slimNu har vi utökat vårt sortiment utav böcker för dig som vill växa i tro. Flera böcker som hjälper till i vandringen med Jesus finns nu under kategorin Böcker => Uppbyggelse. Det är ytterligare ett steg för oss på Jesusbutiken att hjälpa dig som kristen att nå ut. Kom ihåg att tillämpa det du läser i ditt liv. Låt ingen av böckerna passera förbi dig utan att de får konsekvenser för ditt liv, framför allt Guds eget Ord som inte lämnar någon oberörd.

Högtryck i Jesusbutiken

  • Published in

biblarJust nu arbetar vi för högtryck med att ta fram nya Bibelutgåvor åt Bible for the Nation. Det är flera nya bibelutgåvor som kommit under våren och sommaren, nu arbetar vi vidare med nya nischade NT på både svenska och andra språk. Just nu kan du även beställa Metalbibeln på både engelska, spanska och polska. Även Bikerbibeln finns på många av dem europeiska språken. Truckerbibeln finns nu även på polska och engelska.  Gå in här och kika mer.